Jahapps...

det va ett tag sen jag skrev här nu..
Men har inte haft tid...
Men nu skriver jag lite iaf..
va i skolan idag som vanligt...
Hade möte med min ungdomskonsulent också kl 12.00..
det mötet blev till bråk kan jag säga..
Usch , tänker aldrig prata med honom mer...
han är heeelt störd i huvudet asså..
hatar honom...
Men men... sa iaf åt honom att han ska fixa så jag får en möte med rektorn..
och om min ungdomskonsulent nekar till saker han sa idag så har jag det på inspelning på telen..
Mohaha på honom...



jaja ,
va med Ying och Nathalie idag och snart ska jag äta sen plugga ,
sen kommer sabbe hit och ska sova här inatt... Hon behöver lite sällskap just nu <3
klart man ställer upp <3
Älskar henne Verkligen...
 Ska kila nu.. men ha de bra <3

Pusspuss på er :D

KOMMENTERA !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0