Tjena hejsan <3

Har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva här.
Men jag är iaf hemma och är sjuk...
Vart sjuk sen i förrgår..
Har även blivit rätt mkt festande på sistone...
Men nu ska jag ta de lugnt på den fronten ett tag..
Lillasyster sov här hemma hos mamma Inatt också .
Skojjsigt.. Länge sen hon sov här nu..
Hon ska ju få egen lägenhet strax :)
Och då kommer hon komma tillbaka till FALUN... <3 Wihoo :D

Jag skulle egentligen träffa Bobo idag , men han fick förhinder och kunde inte.
Får se hur de blir senare om ha har tid eller så .
Annars får vi ta de en annan dag..
Men saknar honom otroligt mkt.
Men men:)

Nu sitter jag här och väntar på Sabbe , vi ska och köpa cigg om ett tag..<3
Sen vet jag ej vad som händer.
Det visar sejj ju..
Men men...

Ha de bra <3


Saknar denna brud otroligt mkt :

Saknar ALLT !!
Saknar dej så det gör ont Malin <33
Måste ses ngn dag <33
Älskar dig honey bunny <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0