Hejsan <33

Glömt bort att jag har denna blogg , nästan ! =)
hehe, Skriver nästan aldrig här mer..
Har fullt upp med skolan och så ..
Idag i skolan va vi och lyssna på nåt band i aulan , jäävla jazz skit :s
Ush , tvi , bläää =/
Inte min musikstil direkt :P men men , slapp ju 1 lektion iaf xD hahaha
Jaja...

Nu är jag i Sundborn igen..
Kom hit igår ,

Idag födde  snövit  , ( en katt asså ) bebisar , men bara 1 som överlevde ,
Men mamman vägrar mata den , så lillkillen Frozty måste flask matas  ,
Han måste ha mat varannan timme ..
Men han är såååå söt :

FROZTY!!


Så himla söt du är...

<33333

Vi ska äta glass nu , sen ska vi se på tv ,
Och "Lyckliga" Sabbe måste ge Frozty mat även inatt varannan timme ,
Skönt att jag får sova hela natten iaf ;)
haha...

Ha de bra<33333

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Lyckliga Jag! Gissa Om Man Är Fett Trött.

2008-10-16 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0