Varmt och skönt ute.

Jag vakna runt 11.20  idag  , så gjorde en kopp te och gick ut och satt mig i värmen med Mamsen.
Rökte och snacka lite...
det va väldigt trevligt  , och skönt i solen :D
Det är omkring 23 grader :) eller mer...
klara av att sitta ute 1 timme iaf ...
Sen blev det för varmt , så jag gick in och satt mig här..
Jag ska strax duscha iaf , sen får vi se vad som händer... Hoppas det blir som jag vill iaf :)
haha ,






Igår
Igår va jag med världens gulligaste kille. Finns inte ord att beskriva honom med.
Men han är heeelt underbar iaf , och tycker om honom väldigt mycket :/
Vi kolla film och snacka o så bara :)
Men mysigt var det :)
Älskar varenda sekund med dig gubben  :) hihi


MISS YOU  =' ( <3<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0