Underbart<3

Gårdagen va ganska tråkig (TILL OCH BÖRJA MED).
Jag va bara hemma , sen ner på stan en snabbis och köpte ciggaretter så jag skulle ha något att göra.
Sen satt jag bara vid datorn och inte gjorde någonting..
Vänta bara på att klockan skulle gå så jag fick åka hem till HONOM på kvällen..
<3
Så igår va jag alltså hemma hos HONOM igen.. :D
Vi kolla på filmer (Ghost world & 9 lives ) , prata och drack te. :)
jag sov där inatt så kom precis hem därifrån :)
Saknar honom redan !!!



Älskar verkligen att vara med honom.. Varje sekund med honom är helt underbar :)
längtar tills jag får träffa dig igen.. :)
Ska nog träffas på Onsdag igen :) *HOPPAS*
Tycker verkligen om dig :D

Nu ska jag ner och bada med mamsen :)
För det är så himla varmt och skönt ute :)

Sen ikväll blir det utgång för mig och Sabina...  :)
Hoppas det blir skojj då =)
Men det va de ju sist iaf :) så det ska nog gå bra denna gång också :)


Ska kila nu :) Ha det så jätte bra :)

Puss / Caroline




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0