Tycker om dej !<3

Varje gång jag är med dig så mår jag så himla bra...
Blir varm i hela kroppen av att vara med dig. Blir glad av att se dig le.
Blir glad av att bara vara med dig och känna din närhet..
Men utan dig känner jag mig tom..
Helt tom i hela kroppen..
Saknar dig varje gång jag inte är med dig.
Och längtar tills nästa gång jag får träffa dig.
När jag får hålla om dig och känna dina armar runt mig...
Tills jag får känna dina mjuka läppar pussa mina läppar..
Tills jag får hålla i din mjuka hand...
Tills jag får känna doften av dig igen...
Längtar efter allt de där igen....

Johan , jag tycker om dig mer än du någonsin kommer förstå...

<3 <3


Be mine?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0