Tandvärk...

Vakna vid 14 idag tror jag klockan va...
Gick upp , rökte , gjorde ordning Cappuccino och sen satt jag mig här ett tag.
Ätit har jag också gjort.
Sen slängde jag ihop en maskin med tvätt... Så väntar på att det ska bli klart så jag kan hänga de på tork.
Tills dess ska jag inte göra så mycket...
Bara sitta här och slappa typ .
Jag har tandvärk ockå .. eller ah det kommer imellan åt.. :(
Skiiit ont verkligen...
Gaah .. :'(
Hoppas de blir bättre snart iaf..

------------------------------------------------------------
I morgon ska jag hem till Johan... så ska jag sova där..
Ska bli Skojj ... <3
Får väl se vad vi hittar på...
Se film eller något kanske .
------------------------------------------------------------

Måste få med mig någon som vill bada på lugnet någon dag också ju .....
Så om ni känner för de kan ni ju alltid höra av er ;)




Jaja , nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kika runt på nätet :)

Det är skönt väder ute idag med föresten... 27 Grader , så kanske blir att gå ut sen och hitta på något :)
Kanske bada eller någonting...
det visar sig..

ha de bra!

Tycker om dej <3

/Caroline




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0