Party igår !


Igår va jag och min sötboll Sabina ute och festade loss :) haha
Det blev Etage för oss :)
Först satt vi och drack lite hemma hos mig och sen drog vi dit runt 22 :)

Först va de ganska så lite folk , men de kom mer och mer folk efter varje minut som gick...
Så det va himla kul :D
Det va 2 for 1 där fram tills kl 00... Så det blev en hel del dricka för oss :) haha
Ja sen runt 01  så drog vi , för vi blev så helvetes hungriga :) haha så vi kolla först om sibylla hade öppet,
men det hade dem inte.. så vi vinglade oss fram till Statoil och köpte mat :) haha
Himla mycket folk där då alltså  :)
Sen åt vi och sen bad vi HAN hämta oss.. :)
HAN är alltså en underbar kille som e så söt så söt :D

Tänker inte nämna hans namn  , så det får ni inte veta :D
Men snäll , Charmig , söt , rolig , trevlig , gullig och allt possetivt e han.
Så han körde hem oss och sen stod vi utanför min lägenhet och prata lite :D
och sen fick jag en underbar kram :D
Kommer aldrig glömma han :D
Ska träffa han igen , men vet ej när ..
Vi funderar på att se film nästa vecka , tror jag det va :)

så hoppas de blir av :D

Är lite seg idag haha :D
så ska inte sitta vid datorn mycket idag , idag är det sängen och film som gäller...

jaja , nog om mitt liv...
nu ska jag ta och äta lite :)



Ha de bäst!! :D


Pussar och kramar / Ccarolinesoet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0