Krogen igår..

Ja , igår va jag och Sabina alltså på krogen... Vi tog 21.50 från Falun till Borlänge...
sen när vi kom  till Blge så gick vi till resecentrum ett tag ...
efter det så gick vi till Flamingo ...
det va skit lite folk där när vi kom dit , typ 3 pers (ink oss) haha...
Men men... det va ju för att det va saker på Midnattstravet också ..
Första drinken vi drack va en ORGASM... hehe... drinken heter så alltså ... :)
den va god i början , haha. Men inte efter ett tag...


Vi drack även en drik som heter HEAVEN.. Den va godare , men den va sur i början :)
haha, men sen vande man sig vid den... haha


Sen blev de öl och så .. :D

Sen träffade jag min kompis pojkvän också ... haha...
Så va pojkvänsvakt , så han inte gjorde nå dumt :Phaha
Men Daniel skötte sig jätte bra. Duktig pojke :)
hihi ,

Sen gick vi iaf från Krogen runt 01.00 ...
Så vi skulle med bussen som JAG TRODDE gick 01.16 HAHA.
Men det gick faan inte buss där , nästa gick 06.06 .haha..
Så vi gick in på Centrum grillen o käka och sen gick vi ut och satt oss och rökte ...
sen efter ett tag kom någon kille fram o skulle göra nå "TRICK" haha...
Han slängde upp telen i luften och klappa med häderna o tog emot den igen...
HAHA , Vilken trick :Phahahah

sen satt vi där och skicka sms till alla vi känner med bil och fråga om det fanns någon som kunde köra :P
Men det va de inte först...
så vi trodde vi skulle få lov att gå runt i blge några timmar :Phaha
FIFAN vilken mardröm :P


sen efter ett tag , hörde räddaren i nörden av sig :P
Sabbes syster :) haha
så då hämtade hon oss och körde oss ,

Sen åkte vi till Romme och kolla läget :) haha:D
sen åkte vi hem...

Konstiga sms ni alla skicka igår tycker jag :) hahaha
Men men...

hade de kul iaf :) haha:D

Tycker om dej Johan  <3<3
Gillar dig som faan..
Tänker på dig varje minut och sekund <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0