Jobbig dag :/

Dagen började skit bra... vaknade ju i Älsklingens säng...
 av att han sa: är du trött :P Så det va skit mys :D
Men sen när jag kom hem har dagen mest vart jobbig hela tiden:(
Första jag råka göra när jag kom hem va att tappa ett glas i golvet så de gick sönder...
 Sen gick jag och bada och sola med mamma på stranden...
Och det va ju bra och kul iofs... Men det va inte sol hela tiden... men men...
Sen börja de mullra och åska och regna :( och jag som e skit rädd för åska :s
 jaja , sen efter ett tag gick jag och mamma hem till mormor för hennes granne håller på o flyttar..
. så mamma skulle kolla på hennes bokhylla om hon ville ha den..
 och det ville hon.. och det e ju skit bra , för då får jag mammas gamla och sälla i mitt rum...
 sen fick vi hjälpa tanten och flytta lite saker och skit... men men
... Tjata på mamma flera gånger om att jag ville hem .
för jag orkade verkligen inte vara kvar där efter ett tag... det blev bara drygt och allt blev jobbigt.... sen efter ett tag gick vi hem iaf... och då satt jag mig vid datorn.. och nu sitter jag och rensar datan...
 för de e så mycket skit på den som inte ska vara kvar.
.... så tar bort de och skit... men alla skriver ju , så jäävla drygt
... känns som om att allt e åt helvete :/



SAKNAR JOHAN SOM HELVETE!!!!!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0