Malin Ungerbäck <3 <3

Sitter här och tänker på allt roligt vi gjort :)
Tänker på allt vi gjort tillsammans , tänker på allt vi sagt till varandra.
Tänker på allt vi lovat varandra.

Tänker på den dagen jag såg dej första gången.. Du satt i vårat klassrum i skolan och såg blyg ut.
Tänkte att dig måste jag ju få kontakt med , men hur? Jag är ju så blyg av mig ..
Så trodde det va kört med de..Men på första rasten så va jag med Anna.
Så berätta hon att hon kände dej ... och hade träffat dej några gånger.
Det va då det ljusna inom mig, och vi gick ut och skulle röka tillsammans..
Och där stod du , den vackraste ängeln jag någonsin sett. Den finaste flickan på jorden..
Med ditt blonda och fina hår och med dem vackraste ögonen .
det kändes som om min blick fastnade på dig... och jag viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

Sen efter ett tag skrev jag till dig på lunar och vi träffades både i skolan och efter..
Vi blev kompisar och det kändes som om jag levde i en dröm...
Vi började prata om exakt allt med varandra och jag mådde hur bra som hellst ..

Tänker på alla fina minnen vi har...
Kommer aldrig glömma dej gumman..
du är den bästa kompisen man kan ha...

Tänk att vi förvandlades från 2 blyga tjejer som inte prata med varandra till bästa kompisar som pratar om allt...

tyvärr va de ett bra tag sen vi träffades... men de ska vi ändra på gumman :)

Jag älskar dej mer än någonting annat på denna jord....

BÄSTA VÄNNER FÖREVIGT!!





Kommentarer
Postat av: maliin

ja det är ju ett MÅSTE att vi ska träffas mer, jagälskardig gumman du är allt för mig <3<3

2008-07-22 @ 23:01:20
URL: http://creatiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0