Hejsan ^^

Ja, vad ska man skriva här då = )
Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt , bara varit hemma och tagit det lungt och vart ute lite
i det sköna vädret :) hehe :D
Varmt och skönt har det verkligen vart idag och är det fortfarande :D
jag vill tacka Malin för att hon fixar designen på denna blogg =)
det blev ju skiiiit snyggt ^^
Tack gumman för hjälpen :D

Kanske ska vara med  Johan och se film sen, men vi får se hur det blir med den saken ;) haha :D
Sen händer det inte så mycket mer idag , är ju Crousing på stan idag också , men det orkar jag inte med:D
hehe ^^

men nu ska jag sminka mig :D

Ni får ha de så bra :D

Älskar dej Malin gumman och tack för designen ;)

avslutar bloggen med en bild på mig själv bara för att vara lite ego ;)

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0