Godkväll :)

Idag har jag mest vart hemma .. tagit det lungt bara :)
Sen runt 15 kom Daniel hit , det va sjukt kul att träffa honom igen..
Hade Inte träffat honom på flera månader ...

Det va niice:D

hehe..
Vi satt hemma här o tog de lungt ett tag ,
sen gick vi till pizzerian för dem skulle äta :D
sen flumma vi lite och så :D

haha , undra vad som händer i morgon då...
bara vara hemma och tråka som vanligt och vänta på att dagarna ska gå typ :/
Om det ens spelar ngn roll om dagarna går eller inte...
det vet jag ingenting om nu iaf ..
Känns inte som om att jag har ngt framför mig som händer typ :P
hehe :D eller jo KANSKE hem till johan på Onsdag..
om han känner att han vill då...
annars e livet lika tråkigt som vanligt typ... :/

<3

Jaja , ska slappa nu iaf ..

Skriver mer i morgon...

ha de bra!

tycker om dej .
<3


/ Carolin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0