Vakna nyss , fortfarande sjuk =/

Faaan , ville ju inte vakna såhär tidigt:( 
Vakna 9.30...
... Skulle vilja ligga o sova hela jävla dagen och inte tänka på någonting...=/
Har fått i mig macka iaf :/ Och nu sitter jag och dricker Te med honung..
Idag ska jag bara ta de lungt.
blev ingen skola för mig idag så har ringt och sjukanmält mig.
hade aldrig orkat skolan idag.. Mår skit rent utsagt.
Blir väl att kolla på nån film sen el nå , eller om det är nå bra på tv eller så..
Mormor va nyss här och lämnade lite saker till mig.
Halstabletter och dricka.

Tur man har en snäll mormor ;)


Hostar så det känns som om att lungorna ska gå sönder =/
Och ont i halsen på de..
Faan på de asså ..



Undra hur "Emeralda" mår idag då =/
Hoppas hon mår bättre iaf ..
Ska väl ringa och prata med henne sen..
Om jag orkar.
Men men..
Nu orkar jag inte skriva mer just nu , för vet inte vad jag ska skriva.

"Vet inte vad jag ska tro faktiskt =/ "


Ha de bra<3




Jag älskar dig Johan<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0