City Festen 2008 <3

Jag kom hem från Gävle idag . Har vart på City festen med en tjejkompis och sovit på hotell
och det har blivit festande varje dag . Helt underbart<3
Åkte dit i Tosdags och kom hem idag .

Dag 1.
Satt oss på tåget till Gävle som gick från Falun 16.34 (tror jag det va) .
Jobbigt att åka tåg , men det tog ju bara 1 timme , så det va ju ganska lungt :)
När vi väl kom fram till Gävle va de bara ett problem , att hitta till hotellet.
Sabbe viste ungefär vart de låg men vi snurra runt i Gävle och leta . Vi fick lov att fråga på 2 ställer om vart de låg.
Efter ett tag hitta vi och vi checkade in och börja dricka direkt...
kom till hotellet runt 18.00 . Sen låg vi i sängen och vila och drack lite öl :)
sen efter ett tag gick vi ut och rökte på balkongen som fanns längst bort i korridoren :)
Fett nice o slippa gå ut på gatan och röka varje gång..
Sen gick vi ner på stan och kolla runt ... hade öl med oss i väskan , så det gällde att hitta typ bakgator man kunde dricka på. Det gjorde vi iaf ... så full hann man bli efter ett tag också . och då åkte vi karusell :) haha:D
Jäävlar va kul det va , men jääävlar va blåmärken man fick .
Senare på kvällen kl 20.00 ( tror jag ) så spelade The Poodles.
Så vi lyssnade på dem och dem va niice :D
Sen drack vi lite mer och kolla runt på stan..
sen bar det av till hotellet igen... det tog 5 miuter att gå från stan till hotellet :D
så nära o bra :D
sen somna vi till Tv:n ....


Dag 2.

Vaknade bakis :/ Spydde och mådde dåligt ett bra tag ..
Men fick i mig lite frukost iaf . tur de :)
Vi låg på hotellet några timmar efter vi käkat frukost och sen drog vi ut på stan och kolla läget :)
Hände inte mycket där så vi tröttnade lite på att gå , för då började vi få ont i fötterna :) haha
så vi gick tillbaka till hotellet och drack :) haha :D
Sen efter några timmar är vi börja bli lulliga så drog vi ut på stan igen och träffade Zajxex och Tobias ( Johan heter han egentligen. Men hans nick är Zajxex ) :)
Vi åkte karusell och sen drack vi :) haha :) Och gick o kika på stan :)
sen klippte jag Zajxex också .. det blev bra :D sen åkte dem hem .
och då tappa jag bort sabbe :s Men hitta henne sen igen...
Sen träffa sabbe "Mr.X" Usch .. han bet mig i foten :S IDIOT!!!! Känner för fan inte ens människan.. snacka knappt med honom...
Men men.. sen fråga han om jag och sabbe skulle med på efterfest , men jag sa neej . men sabbe följde med ..
Så då låg jag på hotellet från kl 1.30 - 5.00 typ . sen kom sabbe hem igen..
sen somnade vi <3

Dag 3.

Regnigt och blött som alla andra dagar där..
Men vi åt frukost och samlade nya krafter och drack och så .. <3
drack , gick runt på stan , åkte karusell , och käka langos gjorde vi .
sen träffade jag en till Chatt.kompis.
Jesper heter han. och han hade sina kompisar med sig. Vi satt oss o drack bakom nå hus :)
Vi kolla på Nordman tillsammans kl 20.00.. de va skojj :)
sen åkte dem hem ..
så då blev jag och sabbe ensamma IGEN!! :P haha
Sen hörde älsklingen av sig så va vi med honom.. :)
Vi bara gick runt och kolla på stan.. i flera timmar.. och jäävlar va ont i fötterna man fick :) haha
men de gör absolut ingenting :)
Sen lämnade sabbe oss och gick upp på hotellet :)
Då blev jag och älsk ensamma så vi gick runt lite till..
sen skulle han tyvärr åka... Hade gärna haft honom kvar längre <3
Men han följde med mig till Hotell-porten och gav mig en puss och en kram innan han gick .. *SÅÅ MYS*
Sen gick jag upp och då ville sabbe att vi skulle gå till affären , så vi gjorde de :)
sen kom vi tillbaka till hotellet och somna <3 haha :D

Dag 4.

Började dagen med att vakna med träningsvärk i låren xD :) haha
sen gick vi ner och åt frukost och kolla på tv i matsalen :)
Sen blev de en morgon cigg och sen lite kaffe <3
Sen gick vi ut och gick och kolla vad som fanns i Gävle..
City festen va ju över , så fanns ju inte speciellt mycket och göra :) <3
Och festa , de orka vi inte göra :) hahaha <3
Så Sabbe träffade patrik ( en killkompis till henne )
så vi följde med dem till Max och käkade ...
sen bar det av till hotellet igen xD
haha och sov typ :) haha
tror jag iaf <3

Dag 5.

Vakna 8.30 . Käka frukost . sen rökte . drack kaffe i den älskade kaffemaskinen...<3
Kärlek till den<3
Sen packa och sen drog vi till tåget <3
För nu va de hemmåt som gällde <3
Tåget gick 12.22 frå Gävle och va i Falun 13.24 ..
så jag va hemma runt 14.10 ..
Skönt att vara hemma<3 Men samtidigt längtar man tillbaka <3
Men men... Bara 1 år kvar xD hahahah:D
För jag SKAA dit nästa år igen.. :) haha:D
<3

ha de bra<3

Börjar få kramp i fingrarna nu av allt skrivande <3

Men jag älskar dig Johan. Och det vet du<3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0