Tråkig dag <'3

Idag vaknade jag runt 14 .
Så gick ut och tog morgonciggen och gjorde i ordning en kopp Cappuccino...
Sen satt jag mig vid datorn och kolla runt lite.
Fast det va också tråkigt...
Hade ju hoppats på att det skulle vara sol och varmt idag.. men nej då :/
johan hade rätt , det blev regn :( Buhuuu va tråk... haha
Jag som vill sola och få lite färg iaf ..
men så blev det inte ...
jaja , får ta de en annan dag ... :)
 
Saknar dig<3
&
Älskar dig
Johan R.

Men det hoppas jag att du redan vet <3

Nu ska jag ta och lägga mig o förhoppningsvis sova...
Orkar inte vara vaken längre<3

Menmen..

Ni får gärna kommentera mina blogginlägg så att jag vet att någon läser:D



Ha de bra!

/ Carolin




Kommentarer
Postat av: din sötnos:d

jag läser. mycket bra saker som står i den:p

2008-08-04 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0