Super bra låt!

Cricko (JB prodd) - Cricko-  Skin som den sol du är

OTROLIGT BRA LÅT:



"Du är vacker som få , det finns ingen som dej .

 
Jag vill visa hela jorden hur du skiner som solen ,
jag vill dela min kärlek med dej , kommer jämt vara trogen ,
Om du nån gång skulle va ledsen vill jag torka din tår ,
fråga hur du mår för jag kan vara plåstret på ditt sår ,
Vill inte vara utan dig , behöver din närhet okej ,
Så om du stannar kvar så får du det utav mig ,
Babyboy du är så söt nu vet du hur jag känner för dej
Känns viktigt att berätta hur mitt hjärta brinner för dig.

Skin skin som en sol du vet ,
Låt hela jorden se ditt vackra leende ,
jag säger , skin skin sol en sol du vet ,
Låt hela jorden se ditt vackra leende ,

För jag tänker på dem få dagar vi haft tillsammans ,
Fast tänker inte lämna dig ,
Vill ge dig alla jordens rosor , du är den enda för mig ,
Känns som att vi glider isär , tänker på alla minnen vi bär ,
Du och jag tillsammans mot denna bittra timrande värld ,
Saknar hur vi låg där i sängen , jag kollar dej i ögonen ,
detta får inte vara över än ,
Även om det inte vill , så tänker inte jag ge upp ,
varje gång som jag ser dej blir jag över-glad ,
ja det är sättet som du får mig att må i överlag ,
som jag sa , kommer finnas här tills min domme-dag ,
varje dag , det är för dej jag tar mina andetag ,

Skin skin som en sol du vet ,
Låt hela jorden se ditt vackra leende ,
jag säger , skin skin sol en sol du vet ,
Låt hela jorden se ditt vackra leende  "



Endel saker stämmer ju också...

Säger bara en sak : JAG GER INTE UPP....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0