Snart sovdax..

Tänkte att jag skulle skriva lite mer innan jag sover.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Sitter bara här och lyssnar på musik.
Åt nyss mat.
Tänkte kolla på nån film så jag somnar .. Men vet inte vilken bara.
Kanske är nå bra på Tv .. =/
Jaja..

Hade hoppats på att man skulle få snacka med Johan innan jag somnar.
Men han verkar vara upptagen med någonting annat.
Menmen... Tänker iaf på honom dag som natt... <3


Men jag känner mig för tjatig =/
Men om DU tycker jag är för dryg som tjatar om det hela tiden så får du säga till söthög <3

Ja , Ska lägga mig o se på film / Tv nu <3

Ska nog till skolan i morgon iaf , strunt samma om jag är sjuk.
hatar att vara hemma och gå runt bara ..
Så jag tror jag ska dit.

Men vi får se ..


Ha d´ bra <3

ÄLSKAR DEJ JOHAN <3

----<--@






Kommentarer
Postat av: Maliin

Hejsan, skulle gärna göra nått med dig någon dag om du vill? Pussen, jagälskardig

2008-08-25 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0