Skriver lite mer...

Har fått order av en viss hetnos att jag ska skriva lite mer så han har någonting att läsa.
Så jag gör väl det då , för hans skull.
Jag vet inte vad jag ska skriva , men får väl hitta på någonting.  =D
Snacka nyss med Sabbe i tele , hon babblade på om allt möjligt . haha"!
Prata om allt mellan himmel och jord. haha .
Det va egentligen meningen att vi skulle åka till Gävle i Helgen och festa. Men jag orkar inte.
Så blir bara att vara hemma och ta de lungt. =D
Om inga andra planer dyker upp dvs . Det gör det säkert. <3
Jag tror inte att det är speciellt många som läser denna bloggen... Men jag skriver på iaf . För vet ju några.
För jag vet ju att Johan tycker om att läsa vad som händer i mitt liv .
Det händer inte speciellt mycket . Men iaf . =)
Det är skönt att bara sitta och skriva ibland även om man inte vet vad man ska skriva.
Jag åt nyss mat iaf . Vet inte riktigt vad de va för någonting. men gott va de =)

Mamma fråga mig nyss om jag skriver blogg haha , så jag ska visa henne den också snart.

Idag har jag bestämt att jag inte ka lägga mig före 23 , för då vaknar jag bara runt 2  inatt igen.
Och det orkar jag fan inte.
Inatt ska jag sova riktigt. och förhoppningsvis drömma någonting bra.
För någon dag sen hade jag ju en himla konstig dröm . haha

Att jag och johan va i nån lägenhet någonstans. (vet ej vart)
Men sen ringde min tele , så gick jag ut ur det rummet som vi va i , så svara jag i telen..
Det va någon doktor som ringde . (haha"!)
Och Johan blev sur för att jag gick in i ett annat rum och snacka i tele .
fråga mig inte varför. haha..
Han sa typ : varför går du ut och pratar för ?
sen kommer jag inte ihåg nå mer , mer än att Johan satt och kolla ut genom fönstret sen..
haha ..

DET VA EN DRÖM ALLTSÅ .
<3



Saknar honom väldigt mycket .
Har inte träffat honom sen den 9 Augusti . ( tror jag det va )
Hoppas på att jag får träffa honom snart..
Det är nu 5 veckor och 1 dag sen jag träffa honom för första gången..
Jag glömmer inte en sekund med honom..
Varje minut och sekund med honom är helt oförglömliga <3

Nu ska jag nog inte skriva så mycket mer. för då har jag ingenting att skriva i morgon <3


Men jag älskar dej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0