Sjuuuk =/

Jahapp .. Då var man sjuk då.. det va jag redan beredd på att bli ,
eftersom skolan börjat nu igen och man blandar sig in i massa basiller xD haha
Asså det där lät konstigt , men det går mycket sjukdomar när skolan precis börjat..
Ont i halsen , förkyld och slö är va jag är .. =/
och Sabbe gumman är visst sjuk hon med... Tråååk...
Idag vakna jag först vid 7 och tänkre "Jag mår inge bra , orkar inte skolan idag" ,
så jag somna om och vakna 12.20 typ.. Tror jag det va.
Sen satt jag mig här och tog de lungt..
Gjorde iordning en kopp med te , hade i lite honung också fast det va inte gott kan jag lova.. =/
Men men... ibland måste man pina sig själv :P
Sen iaf så ringde min lillasyster och fråga om jag kunde komma ner till stan och legitimera henne
på banken.. haha , faan kan hon aldrig bli stor själv ;) haha
Så ja , jag gjorde väl de då . Man måste ju vara snäll...<3
Mötte henne , Ying och Hanna på bussen och sen väl framme i stan så gick jag och natha  till banken.
Och efter de så mötte vi Ying och Carro (kusin) så vi gick till Donken och åt tillsammans med dem,
Utanför där så mötte vi Sofia , Micke och några till...
Efter vi hade ätit så gick vi och tog en cigg ..
Träffade Zabina också .. Kände inte igen henne först :o
Shit, men kul va de..Inte träffat henne på flera månader.... Saknat den ungen enormt mycket..
Sen åkte jag hem iaf .. Träffa Ronja en sväng också  :D
Och på bussen träffa jag Kim .. Det va trevligt..
Så satt och snacka med han lite ;)
Men nu är jag hemma och ska göra en kopp te och röka..
Tänkte skriva ett till blogginlägg lite senare..
Men ha de bra tills dess...

Johan , Älskar dej söthög <3
Längtar tills jag blivit frisk så man kan träffa dig igen..
Du är finast<3
Pusspuss på dej <3


FORTSÄTT KOMMENTERA :)


YING

 

Kusin Carro



Lillasyster


Kim


Zabina


Sofia


Ronja


<3<3<3

ha de bra (:

Pusspuss...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0