Negativa bloggen :'(

Vaknade 10 idag. Började egentligen skolan 8.40 . Men försov mig . =/
Låg och snacka med Sabbe till kl 1.45...
Somnade kl 02 typ och sen vakna jag runt 3 av att det fördes så mycket liv från vardagsrumet =/
Faaan tänkte jag och gick upp och kolla va faan de va..
Då va de mamma , som festa. =( så gick in och la mig igen....
Kan hon inte fatta att jag mår dåligt av att hon dricker. ='(
Visst , jag borde vara van eftersom hon har hållt på såhär så länge jag kan minnas.
Men jag mår lika dåligt varje gång fast jag är van...
Känns som om att det är mitt fel att hon dricker.

Så hade skit svårt att somna om efter de.. Men somna runt 5 igen kanske.. =/
Bråkade med mamma i morse om de där..
allt hon sa va : Du kanske ska sluta så jävla mycket i telefon på natten..

: O
Vafaaaan =/



Men..men. man får aldrig svar på varför hon dricker. och aldrig heller hur mycket .

Oftast låter de : Neej jag har inte druckit..

MAMMA JAG KÄNNER DIG FÖR I HELVETE...
JAG VET NÄR DU ÄR FULL ELLER INTE.
DU HAR HÅLLT PÅ SÅ HÄR I X ANTAL ÅR...
JAG ORKAR INTE MED DETTA LÄNGE , KAN DU INTE FATTA.?!
='(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0