:) Hihi

Sov hemma hos sötis Fredag - Lördag ...

Vi gick runt på stan mitt i natten ett tag , det va mysigt som fan.
Sen efter 20 min typ gick vi in o kolla påå en Film på Tv:n  ;)
Den va bra , men jag höll på att somna i soffan..
haha , men efter filmen så la vi oss iaf ..
det är så mysigt att vara där...<3
trivs verkligen när jag är med honom..
Känner mig trygg på nå sätt <3

Älskar verkligen honom, även om han inte fattar det själv kanske ( inte vet jag )  =D
hehe:D




ÄR MED SABBE<3


hehe... vakna för ungefär 1 timme sen... Blev rätt sent inatt...
Vi la oss kl 3 typ :)
haha , men kul hade vi igår/natt iaf haha :)
satt hemma här och drack lite ;) Morsan hade  fest här , så det va nice ( för en gångs skull) ..

Körde även S el K med Daniel på MSN , Haha.. det gick bra...
Och kul vare ;) hahaha :D
Sen rökte vi Ciggarill ( haha , blää ) ..
Men men...
Sabbe my honey , I love you <3 :D


ha de bra :D <3

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0