Hejsan hoppsan (:

Gick upp runt 6.30 - 7-00 i morse ;)
klädde på mig , sminka mig , åt frukost och allt det där viktiga ...
Sen åkte jag till skolan.. Började 8.40
.. Vi gjorde inte så speciellt mycket i skolan idag heller.
Vi gjorde namn-skyltar , skrev brev till våran lärare så att hon ska lära känna oss bättre och sen gjorde vi en engelska övning ....
Gjorde inte speciellt mycket mer...
Åt iaf lunch med Nathalie (lillasyster) och Carro (kusin) .
Sen träffa vi Jakke och Stefan i matsalen också ..
Sen snacka vi lite ..

slutade 12.50 Idag ...
Efter skolan åkte jag bara hem och fika , och sen la jag mig i soffan och kolla på tv och somnade såklart.
haha... Så vaknade nyss.

Min tele e helt konstig föresten..

Displayen är typ spräckt...
Ser ut som en EAN-KOD rakt över skärmen..
Just nu är det 6 sträck ..
Va 7 st idag , men ett försvann...
vette fan va som hänt...
Men men...

Nu ska jag ta och öta nåt , sen ta de lungt bara (:

ha de bra alla<3

Johan , jag älskar dej verkligen.
Du betyder mer än allt för mig.
Vågar skriva de , men inte säga det .
För vet inte hur du skulle reagera...
Du kommer få höra det med tiden..
Vill känna din närhet...
Saknar dej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0