Hej... >_<

Va i skolan idag fast jag mår som jag gör =/
Sen efter skolan åkte jag hem och la mig direkt..
orkade inte vara vaken mer :(
Så la mig 13.30 och vakna nyss (18.20 )
Fyfan...
Nu när jag vakna kunde jag inte ens prata ...
Kan inte ens svälja :s
Mår sämre och sämre för varje gång jag vaknar =/
Men men....
Nu ska jag försöka dricka en kopp med Te .
Är inte säker på att de kommer gå så bra eftersom jag inte ens kan svälja..
Men måste iaf försöka..
och hosta har jag fått också ... Som in i helvete ..
Tvekar på att jag ska till skolan i morgon....
Men men....

FAN VILL INTE VARA SJUK LÄNGRE :(

    *ÄLSKAR DEJ GUBBEN*
LÄNGTAR TILLS JAG BLIR FRISK SÅ MAN FÅR TRÄFFA DIG IGEN
Du är de finaste gud skapat <3

Johan <3


vet inte vad jag ska skriva mer..
Mer än att jag mår skit :(



Ha de bra !

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0