Första skoldagen avklarad (:

Gick upp kl 8.30 i morse ...
Klädde på mig , åt frukost , sminka mig och sen gick jag till bussen som gick 10.15 .
Tog bussen hem till min kusin som bor några meter från skolan.
träffade henne och sen tog vi en cigg tillsammans..
Sen gick vi upp till volvo och köpte tuggummi och Coca cola (:
haha.. Vi va fruktansvärt nervösa .
Men sen tog vi en till cigg och sedan gick vi in i salen där alla Iv-ungar samlades ..
Och där blev de upprop..
jag va nervös att mitt namn skulle komma bland nån jag inte ville gå med..
haha
så jag satt och lyssna noga efter mitt namn (:
haha
sen till slut kom de..
Det blev en bra klass tyckte jag , eller de tycker jag än så länge iaf (: hahaha
En barndomsvän går jag med också (:
Vi är 13 elever i klassen...
4 Killar och 9 Tjejer... (:

Jaja. idag snacka vi bara lite om skolan o så ..
Sen åt vi lunch ...
Köttfärsås och spaghetti..
(eller hur det stavas)

haha..
Hoppas jag hittar till klassrummet i morgon bara ..
haha .. aldrig vart av den delen av skolan förns idag.. men men.. hoppas :D
hahaha <3
Än så länge kommer jag ihåg vart klassrummet är iaf ..

Men nu ska jag dricka  te och försöka bränna över en film  på skiva så Johan blir nöjd.. (: hahaha
*försöka iaf *

Ha det bra!

Idag blir det att lägga sig tidigt..
Jag är redan trött.

Ska till tandläkaren 8.40 i morgon också ..Hoppas dem kan göra någonting åt min tandvärk =/

Hihi <3

Pussar i massor till dej Johan<3

Och kram till er andra <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0