2:a Skoldagen Avklarad

Lilla jag skulle egentligen till tandläkaren idag kl 8.40... Men jag missa tiden ..
Jag försov mig . hade problem att somna om inatt efter att en idiot ringde mig kl 1.45 :(
Snälla ring mig inte på natten , jag ber..
Vakna iaf kl 9 av att mamma väckte mig..
Skynda mig att göra mig klar och hann få i mig lite te också..
sen åkte jag till skolan..

Vi gjorde inte så mycket i skolan idag .
Vi hade rundvandring på skolgården för att dem nya eleverna skulle lära sig hitta och så  .
Skönt att gå runt lite ist för att bara sitta still hela tiden..
Sen kl 11 åt vi lunch .. det va pyttipanna... Det va ganska gott.
Sen på rasten va jag med lillasyster , Stefan , Jacob och Andreas..
Sen när lektionen börja så lekte vi en lek ;)
haha..
Non stop eller va dem kalla den ;) haha
Men skulle sitta och berätta om sig själv, och desso mer man berättade desso mer godis fick man..
Så vi fick godis på lektionen , de va ju nice :D



haha ,

Jaja , ska dricka lite mer kaffe , sen äta och sen bara fortsätta ta de lungt och sen sova..

Tänker på dig Johan sötnos<3

Hihi...

ha de bra <3
Pusshej



Kommentarer
Postat av: sabina

Haha du lär ju inte behöva någon rundvandrig på skolan precis ;) Den kan vi ju hahaha

2008-08-21 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0